6 תשובות
היה לי דלקת גרון והיה לי חום 39 וגססתי
קורונה, הרגשתי סביר
היה לי פאקינג חום 39מעלות
חליתי בקורונה בפעם האחרונה והרגשתי רע
דלקת גרון לפני שנה.
חרא, לא הצלחתי לדבר
בכיתי מדיכאון ומכאבים והזעתי וחום פיצוצים
ופיספסתי אירוע שממש רציתי ללכת אליו.
חרא, לא הצלחתי לדבר
בכיתי מדיכאון ומכאבים והזעתי וחום פיצוצים
ופיספסתי אירוע שממש רציתי ללכת אליו.
אני מצוננת הרבה אבל מחלה באמת שלא הרגשתי טוב הייתה בכיתה ה, במשך כמה ימים האקתי כל כמה דקות עוד ועוד מכל מה שאכלתי ככה שלא יכולתי לאכול וכאב לי הראש ברמה שאני דופקת את הראש בקיר חזק ממש, ב2 בלילה שמו לי אינפוזיה
באותו הנושא: