2 תשובות
תדברי איתה תראי אם היא בסדר , רואים כמה אכפת לך ממנה. תדאגי שביום הולדת שלה הם יימנעו מוויכוחים כאלה (עד כמה שאת יכולה), אני בטוחה שהם אוהבים אותה וזה רק תקופה והם רוצים רק בטובתה. כרגע תהיי לצידה שלא תרגיש מותקפת מכל הצדדים. (כמובן אל תבחרי צד או משהו, פשוט תתמכי)
נשמע כמו ויכוחים נורמטיביים בין קרובי משפחה. תנסי לא לתפוס צד אבל בכל זאת לנחם ולחבק את אחותך. אני בטוחה שזה עניין של כמה שעות עד שכל האוירה תתחלף.. תציעי להורים לנפח כמה בלונים ואפילו להכין עוגה ולהפתיע אותה ב00:00