13 תשובות
כן,כל אחד ומה שהוא אוהב
רק בוקו נו פיקו
יאוי?
את לא לבד
את לא לבד
אם זה קרה אז הגיוני
אבל גם אניי
קוראים לז'אנר הזה יאוי
אכן^
שואל השאלה:
אני יודעת.. פשוט לא כולם יודעים את זה אז כתבתי ככה... ^
אני יודעת.. פשוט לא כולם יודעים את זה אז כתבתי ככה... ^
אנונימית
גם אניי זה הדבר הכי חמוד שישש
אנונימית
שונן איי, יאוי כזה?
כל כךך
כל כךך
למה אנשים באנונימי אני רוצה לדבר עם אנשים כאלהה
אני לא חושבת שזה הדדי בשום צורה או דרך
כן, גם אני
באותו הנושא: