5 תשובות
זה לא יכול להזיק, זה משחק
גירעון קלורי זה כשאת אוכלת פחות קלוריות ממה שאת מוציאה אין קשר בין השניים
ביום כל בן אדם שורף קלוריות גם ללא ספורט, מללכת לשירותים את שורפת קלוריות ככה שגם אם תשחקי במשחק הזה לא יקרה לך כלום
אם תתאמני ותעשי את זה כל יום אז זה כן עלול להזיק. אבל אם את עושה יום כן יום לא ונותנת לשרירים לנוח אז מעולה
שואל השאלה:
כן אבל זה לא איזה גירעון קלורי.. אתם בטוחים שזה לא יזיק?
אנונימי
לא יזיק בכלל
את מוציאה יותר אנרגיה אז את שורפת יותר קלוריות
אני לא בטוחה...
אבל זה לא יכול להזיק לדעתי..

r. george