14 תשובות
שואל השאלה:
אני עוד שנייה מסיימת את 2
אנונימית
שואל השאלה:
רובי לוהט מה יש לך
אנונימית
שואל השאלה:
הוא גזר את השיער?
אנונימית
שואל השאלה:
מגניב
גם סיזר עשה וזה היה לו מכוער אבל עכשיו זה לא משנה לי הוא עדיין נראה טובב
אנונימית
שואל השאלה:
אה לול חשבתי רובי
אנונימית
שואל השאלה:
הגעתי כבר לחלק שסיזר עשה גלח
אנונימית
שואל השאלה:
יו אני מרגישה מוזרה על זה שאני בוכה על כל סצנה עצובה
אנונימית
שואל השאלה:
נגיד שאוליביה מתה או סיזר וחברה שלו (שכחתי את שמה ) נפרדים
אנונימית
שואל השאלה:
ולא בא לי לגמור את הסדרה אוףף
אנונימית
הכי לא וואי אחת הסדרות זה פיפי
שמעי שזאת אחת הסדרות הכי יפות שראיתי ואוו ג'אמל קורע אותי מצחוק
שואל השאלה:
סיזר ורובי לוהטים קשה לי להתרכז בעלילה
אנונימית
שואל השאלה:
חחח מונסיי ואוליביה?
גסמין הייתה באד ביץ כזאת חח ממש אהבתי השיחוק שלה
אנונימית
שואל השאלה:
כןן אמלה ג'אמל זה משהו
גם ג'סמין מגניבה
אנונימית