15 תשובות
פלורה וסטלה
חחח מה לעשות אני בייסיק
חחח מה לעשות אני בייסיק
מוזה
טקנה וזאת של הים שכחתי איך קוראים להה
לילה^
מוזה
^ לילה
פלורה
פרגונדה
או המורה הרשעה הזאת
לאא בלטור ברור שבלטור
אה רגע זה לא חייב להיות אחת מהפיות ???
אז סקאיי אהובי הנצחיי
סטלהסטלהסטלה סטלה
אני אוהבת מאוד את הסגנון הזה של הדמויות עם ההומור התמידי.
אהבתי גם את גברת גריפין מאד..
אני אוהבת מאוד את הסגנון הזה של הדמויות עם ההומור התמידי.
אהבתי גם את גברת גריפין מאד..
וואו מחזירים אותי פה לילדות
סטלה, היא תמיד הייתה האהובה עליי ותמיד תהיה
באותו הנושא: