14 תשובות
דמות אהובה- הנסיכה יואה
דמות שהכי פחות אהבתי- לא נראלי יש לי
תודה אנשים שאוהבים אותי
אנג הכי אהוב
אזולה הכי שנואה
אהובה סוקי
שנואה ג'ט
אירו הוא פשוט מושלם אין בו שום דבר רע
ואני חושב שהאקודה בגלל שיש לו שם תפקיד ממש חשוב אבל כמעט לא רואים אותו
זה ממש קשה
אהובה: מומו/אפה/סוקי או אירו
שנואה: ג'ט ואם אווטאר קורה אז מלכת האדמה
דמות אהובה- אירו
דמות שנואה- הגנרל צאו
אהובה- צוקו
שנואה- סוקה
איך אפשר לשנוא את סוקה מה
כי הוא ההיפך מצוקו שאני הכי אוהב אותו^
הם לא הפכים וחוץ מזה מה רע בהפכים?^
צוקו אהוב
שנוא אולי זה מיי אבל אני לא שונא אותה קשה באמת לשנוא משהו בסדרה, היא פשוט הכי פחות אהובה
סוקה אהובה
שנואה לא יודעת
MLE
דמות אהובה-מוכר הכרובים
דמות שנואה-מיי