4 תשובות
התפקיד עצמו הוא לא משהו בכלל אבל התש שלו בין הטובים בצהל, מקבלים משכורת של לוחמים, לא עושים טורנות מטבח ויש מספר שעות שינה בין כל משמרת שאסור להעיר אותך בכלל ועוד כל מיני דברים טובים כאלה..
התפקיד מתאים לאנשים שלא מחפשים לעשות משהו משמעותי בצבא (כי זה רק להיות נהג מונית לכל מיני אנשים) אבל מחפשים תפקיד עם תש פצצה
התפקיד מתאים לאנשים שלא מחפשים לעשות משהו משמעותי בצבא (כי זה רק להיות נהג מונית לכל מיני אנשים) אבל מחפשים תפקיד עם תש פצצה
אנונימית
הסיבה שהתש הוא כזה כי זה התפקיד הכי דרוש בצהל
אנונימי
כן רישיון , שירות מקוצר
לא כל השירות לנהוג
לא כל השירות לנהוג
בגדול תלוי בך, לדעתי כן זה רישיון
קודם כל ויש עוד כמה סיבות לא רעות.
אני אישית עשיתי קדצ נהיגה
תוך חודש הוצאתי רישיון גם על רכב/ומשאית
בנוסף יגיע לי מענק כספי אחרי הגיוס
אז כן.. אין מושלם וזה לא תפקיד בשמיים
אבל יש נקודות בזה לטובה ורעה ושוב אומר זה תלוי בך אני יכול להרחיב בפרטי ולעזור אם את צריכה.
קודם כל ויש עוד כמה סיבות לא רעות.
אני אישית עשיתי קדצ נהיגה
תוך חודש הוצאתי רישיון גם על רכב/ומשאית
בנוסף יגיע לי מענק כספי אחרי הגיוס
אז כן.. אין מושלם וזה לא תפקיד בשמיים
אבל יש נקודות בזה לטובה ורעה ושוב אומר זה תלוי בך אני יכול להרחיב בפרטי ולעזור אם את צריכה.
באותו הנושא: