התחברות הרשמה

אם אתם רוצים לפרוק או משהו אתם יכולים בשמחה פה

28 בינואר 2021, 17:29
פריקהתמיכה    
3 תשובות
איזה חמודה אתת
אין לי מה לפרוק אבל זה ממש יפה
ד
די משועממת
אני שונא בנות.
כ
כוֹס
תודה לך, כרגע אין לי מה לפרוק, אבל זה באמת ממש חמןד מצדך
ב
באסה סבבה
באותו הנושא:
יש משהו שההיתם רוצים לומר או לפרוק ואתם מפחדים או מתביישים לספר ?
היי, רוצים לפרוק משהו?
מה אתם עושים כשאתם רוצים לשחרר מתח, לפרוק משהו ואין לכם למי?
רוצים לפרוק משהו? איך אתם?
יש לכם משהו שהייתם רוצים לפרוק אבל אין לכם למי?
יש משהו שאתם רוצים לפרוק מהלב?אם כן, מה אתם רוצים לפרוק?
קרה לי משהו שאני רוצה לפרוק שקשור לאחת המשתמשות באתר מי רוצה לעזור?
פריקה עם אתם/אתן רוצים/רוצות כנסו (כולם יכולים לפרוק)
יש משהו שהייתם רוצים לפרוק ואין לכם אומץ?
איך אתם מרגישים? יש משהו שהייתם רוצים לפרוק?
מי יכול לדבר ? אני צריכה/ רוצה לפרוק משהו..