12 תשובות
שואל השאלה:
^❤❤
חחח למה את קוראת לטונה קווין
הוא קינג
אם את רוצה לפרוק מוזמנת תמיד לפרטי מה שלומך❤האמת שלא יזיק לי באלי לבכות
אנונימית
^אהבתי כשהייתי בת 9
אני ממש מפחדת להידבק מהקורונה או להדביק את המשפחה שלי, כל המצב הזה באמת ממש מפחיד.. בכל פעם שאני קוראת על כתבה וחדשות על חולים נוספים מהקורונה בא לי לבכות!
אנונימית
שואל השאלה:
^ זה בסדר שאת מפחדת, זה לגמריי טבעי. הימנעי מלשמוע חדשות אם זה לא עושה לך טוב ותישמעי להנחיות. אם את שומרת על עצמך, אין שום סיבה שתדביקי/תידבקי❤
בורקס מדפי אורז
ביצה אחת ולשקשק
אני מגרדת גבינה צהובה כי אין לי מגורדת
לא מצליחה להרגיש כלום לאף אחד. גם לא למשפחה. אני לא יודעת מי אני ומה אני עושה בעולם.
אנונימית
החברה הכי טובה שלי והאקס שלי ביחד.
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית 1. אני אשמח לעזור לך בפרטי אם תרצי ולשמוע קצת יותר לעומק ואם לא אז רק אגיד לך כאן בקצרה שיש סיבה שאת בעולם הזה, אולי עוד לא גילית אותה אבל היא קיימת ואני בטוחה שגם אם את לא רואה את זה יש בך רגשות לכולם
לאנונימית שמעליי: אני בטוחה שזה לא נעים אבל תנסי להסתכל על זה בצורה כזו, האקס שלך, לא שווה אותך. מגיע לך מישהו הרבה יותר טוב ממנו והחברה הכי טובה שלך, כנראה לא כזו טובה אם היא עושה משהו שפוגע בך. שיבושם להם, מגיע לך יותר טוב