יש לי פלייסטיישן עוד מעט כבר שנתיים ואני אחד שדואג למחשב שלו (יש לי גם מחשב) ואני מנקה אבק מהמחשב כל חודשיים ובודק את הטמפרטורות שלו אם הכל בסדר ומנקה את האחסון שלו ושומר עליו מוירוסים וכאלה קיצר הבנתם איזה בן אדם אני, עכשיו מה אני עושה לגבי הסוני, הוא עושה רעש ממש קטן שרק עם מצמידים את האוזן שומעים אותו לא יותר מזה אבל בכל זאת אני רוצה לנקות אותו ולא יודע איך, ובטח זה גם בכרטיסי מסך שלו וכאלה כמו במחשב, שהכרטיס מסך או המעבד מתחממים צריך לשים משחה תרמית, הבעיה שפלייסטיישן לא נועד לדברים כאלה שיפתחו אותו ויגעו ברכיבים וישנו ואני לא יודע איך עושים את זה, בכללי אפשר בכלל לבדוק את הטמפרטורות של הרכיבים של הפלייסטיישו בעזרת איזה תוכנה כמו במחשב? כדי שאני ידע אם צריך לשים משחה תרמית או לא, וגם אם מישהו יודע איך אני יכול לנקות אותו מבפנים אז אני אשמח שתעזרו