3 תשובות
מכבים את המזגן
תדברי עם המנהל ותדברי איתו על זה
אמור להיות שם קר בגלל התרופות וכל החומרים וכי זה מקום גדול שאם לא יהיה פה מיזוג אוויר יהיה חנוק ממש..
אבל מובן שיהיה לך קר, את יכולה אולי לדבר עם המנהל על לעשות הפסקות של המזגן, או יותר הגיוני להסביר לו תסיטואציה ולבקש לעשות הפסקות כל 45 דק ככ בחוץ להתחמם