5 תשובות
105?
אנונימי
מהה-
בבקשה תגידי לי שאת צינית
.
אנונימית
היא לא מתנהגת כמו חברה אמיתית,לדעתי זה ממוצע ממש טוב וגם אם היית מקבלת פחות היא אמורה לתמוך בך ולא להגיב ככה
מזה הטימטום הזה,אני ממוצע 75
אנונימי