2 תשובות
את הכי בסדר את עשית את מה שהיה צריך לעשות וכול הכבוד שלא הקשבת לה
אני לא הבנתי למה שהיא תפסיק לדבר איתך את עשית את הדבר הנכון
אני לא הבנתי למה שהיא תפסיק לדבר איתך את עשית את הדבר הנכון
את מהממת!!
אני כל כך גאה בך!!
היא פשוט חברה שלא כדאי להתקרב אליה.
אם היא מעודדת אותך לעשות דברים רעים היא רעה.
המשך יום מדהים מקסימה!
אני כל כך גאה בך!!
היא פשוט חברה שלא כדאי להתקרב אליה.
אם היא מעודדת אותך לעשות דברים רעים היא רעה.
המשך יום מדהים מקסימה!
באותו הנושא: