8 תשובות
פעם בשבוע בקבוק בירה זה סבבה לגמרי
הרופא אמר לך מה לעשות אז תסמוך עליו, הוא לא יגיד לך לעשות משהו שמסכן אותך זה המקצוע שלו והוא מבין בזה.
שואל השאלה:
עם רקוטן*
עם רקוטן*
אנונימי
שואל השאלה:
אז זה בסדר?
אז זה בסדר?
אנונימי
שואל השאלה:
^לא קרה לך כלום?
^לא קרה לך כלום?
אנונימי
לא הבנתי מה הבעיה שבני 12 יענו על השאלה שלך.
הרופא אמר לך מה לעשות,
אין סיבה שתפקפק במה שהוא אומר לך.
הוא בעל מקצוע שמבין בזה.
הרופא אמר לך מה לעשות,
אין סיבה שתפקפק במה שהוא אומר לך.
הוא בעל מקצוע שמבין בזה.
פשוט אל תשתה.
ובקבוק בירה גג בשבוע. זה הכל.
ובקבוק בירה גג בשבוע. זה הכל.
אנונימית
מה רע בלשתות לול? יש לך איזה מחלה?
באותו הנושא: