8 תשובות
ניתוק מהמשתמש בצד יש לך חץ :)
בצד למעלה יש חץ כזה אז תלחצי על ניתוק משתמש .. ואת יכולה גם לערוך את השאלה ולכתוב שימחקו :)
תעשי ניתוק משתמש
ואל תערכי את השאלה ותרשמי שימחקו כי אז יורידו לך 4 נקודות אמינות ויחסמו אותך ל24 שעות (עשו לי את זה)
ואל תערכי את השאלה ותרשמי שימחקו כי אז יורידו לך 4 נקודות אמינות ויחסמו אותך ל24 שעות (עשו לי את זה)
שואל השאלה:
כן אבל אני מתנקת מהחשבון ואני רוצה לחזור השאלה נשארת
כן אבל אני מתנקת מהחשבון ואני רוצה לחזור השאלה נשארת
אנונימית
תבקשי מנאמן שימחוק אותה
תלחצי על החץ שיש למעלה ותלחצי על ניתוק משתמש
לאא
את לוחצת בצד למעלה בשאלה בחץ
ואז ניתוק מהמשתמש
לא ניתוק מסטיפס
את לוחצת בצד למעלה בשאלה בחץ
ואז ניתוק מהמשתמש
לא ניתוק מסטיפס
בצד שמאל בשאלה יש לך חץ תלחצי עליו ואז על "ניתוק משתמש" זה יראה אנונימי כאילו את לא שאלת את זה
באותו הנושא: