6 תשובות
יש חץ למעלה
נראלי צריך מלא אמינות בשביל זה
כשאת כותבת את השאלה יש לך את החירה אם לעשות אנונימי ואז את לוחצץ על האנונימי וזה נותן לך לערוך את השם
תלחצי על השם "אנונימית" ואז את יכולה לשנות את השם
שואל השאלה:
זה לא ממש נותן לי מישהו יכול להסביר לנ יותר ברור בבקשה?
אנונימית
אחרי שבחרת להיות אנונימית בשאלה יהיה כתוב לך בצד "אנונימית", את לוחצת על איפה שזה כתוב וזה נותן לך את האפשרות להקליד ולכתוב שם מה שבא לך