3 תשובות
אחותי עשתה ואמרה שזה ממש כאב..אבל חברה אנרה לי שלא מרגישים אז תלוי בך
בכלל לא, זה פשוט מגרדים קצת את הלשון עם מקל, וקצת עם מקל בתוך האף, זה ממש בקטנה.
לא כואב בכלל סתם קצת לא נעים באף אבל עכשיו עושים את זה הרבה יותר רגוע מיותר להילחץ
באותו הנושא: