3 תשובות
להירגע זה ממש לא ביג דיל זה קצת מדגדג באף ובפה לא מרגישים
להירגע, גם אני נלחצתי שעשיתי בדיקה ועוד פעמיים וכל פעם יצאתי מפגרת רצח כי זה אפילו לא דגדג וסתם נלחצתי ובכיתי
הכל בסדר תנשמי עמוק אני עשיתי שתי בדיקות בהתחלה זה מדגדג כזה באף בקושי משהו בפה אחת מהזאתי שעשתה לי אמרה לי לעשות אהה תוך כדי עם המקל ופשוט תוך 2 שניות סיימתי ולא היה כואב טיפה מדגדג
באותו הנושא: