7 תשובות
היי אחי, הפכתי את הocd שלי לחבר הכי טוב שלי, למדתי להשלים איתו להסתדר איתו ולאהוב אותו.
הדרך היא פשוט לקבל את זה כי זה לא משהו שיעוף ממך בכזאת קלות גם אם תנסה להדחיק
שואל השאלה:
אני לא מנסה להדחיק אבל זה מאוד לא נוח במהלך היום . שאתה מדבר עם אנשים או בעבודה
אנונימי
היו לי מלא בעיות
עם הזמן עבר
ופשוט נתקעתי על הגיינה אבל במידה טובה לא ככ מוגזמת
אנונימית
אני למדתי לשלוט בהן, למרות שהן בראש שלי כל היום והרבה. אתה תלמד להתעלם מהם ולדבר כמו שצריך
שואל השאלה:
הוא מציק בעיקר במחשבות בהתחלה הוא היה משגע אותי לעשות מלא דברים עוד פעם ועוד פעם עכשיו זה יותר מחשבותי. מחשבות הזויות ומפחידות
אנונימי
מה הבעיות שלך איתו?