8 תשובות
בטח, תמיד אפשר להשתפר
בהצלחה!
אז ממליצה לך לשנות, להאמין בעצמך ותראי עד כמה שתצליחי
תנסי מה יכול לקרות
תמיד אפשר להשתנות. הכל תלוי בהשקעה
אפשרי מאוד. ממליץ לבדוק מה התנאים לבגרות מלאה בבית ספר שלך ולעקוב אחרי הציונים שכן נכנסים לתעודת בגרות.
כן אבל זה ידרש הרבה מאמץ אם את צריכה עזרה במתמטיקה תשתמשי באתר
קוראים לו לומדים מתמטיקה
תמיד זה אפשרי לעשות שינוי תאמיני בעצמך ותשקיעי-נכון זה לא יהיה קל אבל תאמיני בעצמך ותגיעי לשם:)
כן, אני גם בכיתה י וגם בכיתה יא הייתי תלמיד ממש גרוע הייתי נכשל כמעט בכל מבחן וחשבתי שאני אבוד אבל בסוף עברתי תבגרויות בלי בעיה
אנונימי