11 תשובות
יש משהו במה שאת אומרת.
גם סדרה של צרות ממש דומה לשואה(מי שרוצה פירוט שישלח לי הודעה)
א-
לא חשבתי על זה אבל יש דברים במה שאת אומרת
וואי נכוו
שואל השאלה:
אני עכשיו עושה rewatch ואני לא יכולה שלא לראות את זה חח זה כל מה שאני חושבת עליו
אנונימית
לא בכלל לא חח
אה עכשיו קלטתי כן חח עם הדם כן
חחח לא כל כך
האמת שתמיד חשבתי על זה כן. בכללי תמיד השוותי בראש שלי בין הנאצים לאוכלי המוות כי גם שם יש את כל הקטע הזה של להשמיד כל אחד שהוא לא הגזע העליון.
כמובן שזה לא באמת בר השוואה כי הפ זה פנטזיה ולצערנו השואה לא אבל בעיקרון של זה זה מאוד דומה
אימלה נשבעת זה גם מה שאני חשבתי !!
בכללי בחיות הפלא מציגים גם את מלחמת העולם השניה ...נראה לי היא לקחה הרבה השראה מכל השואה והמלחמה
גם אם מחפשים גם את ההגדרה של דם טהור בויקפדיה זה ישר מביא את הנאצים ואת כל התפיסה שלהם ...
אהבתי את החשיבה שלך
לא חשבתי על זה עד עכשיו אבל יש בזה משהו
שאת כותבת את זה ככה זה נשמע די דומה