4 תשובות
זה נורמאלי לגמרי, אנשים נוטים לדבר לעצמם או לקיים דו שיח עם עצמם במחשבות.
זה מעיד על דימיון מפותח ושאתה חכם מאוד וששומר סודות הייתי ממליצה ללכת למישהו ולדבר כמו פסיכולוג. לא תצטרך לדבר לעצמך.
אנונימית
גם אני מדבר לעצמי, כל הזמן, בדרך כלל זה מעיד על ניסיון לנסות לארגן נתונים או לסדר דברים בראש, אני מוצא את זה די יעיל, במיוחד במבחנים
מעיד על בדידות
אנונימי