5 תשובות
מכירה את זה. זה מדאגה. קטע של הורים. אולי תנסי לדבר איתה.
שואל השאלה:
ברור שמדאגה אבל נמאס כבר
גם אמרתי לה מלא פעמים ולא בצעקות אבל היא ממשיכה תמיד
אנונימית
אני כלכך מבינה את התסכול שלך. אבל בעתיד לא יהיה לך את זה כשתעזבי את הבית. תשמחי שאולי יש לך את הדברים הפחות נחמדים עם לגור בבית של ההורים אבל יש לך הורים.
שואל השאלה:
אוף כנראה אני אצטרך לחיות עם זה עד שהיא תקלוט או שלא...
ניראלי היא לא יכולה להגמל מזה חחח זה בא לה אוטומטית בתור אמא, בטח אחרי הרבה שנים שהיא הייתה צריכה להשכיר לילדה קטנה מה לעשות
אנונימית
נראה לי כדאי לך להגיד לה את זה לא ברגע שהיא עושה את זה. תדברי איתה כשאתן רגועות ותגידי לה את זה בצורה עדינה ותבקשי ממנה שתכבד אותך ותסמוך עלייך.