7 תשובות
וואי לא הרבה אני הייתי ילדה טובה פעם
ביסודי לא היה לי בכלל
חטיבה איזה 3 אבל כולן רק מכיתה ז
חטיבה איזה 3 אבל כולן רק מכיתה ז
אני מאמין שהרבה,הייתי תלמיד מניאק ביסודי
אפס
לא הרבה
0.
לא הצליחו למצוא עליי כלום.
אבל כן היו דברים שאם המורים היו יודעים עליהם אז היו הרבה.
לא הצליחו למצוא עליי כלום.
אבל כן היו דברים שאם המורים היו יודעים עליהם אז היו הרבה.
שואל השאלה:
לי לא היו בכלל בכלל כי הייתי ילדה טובה מידי ועכשיו שאני חושבת על זה הייתי פחות סובלת ביסודי אם לא הייתי מייחסת כל כך הרבה חשיבות לזה
לי לא היו בכלל בכלל כי הייתי ילדה טובה מידי ועכשיו שאני חושבת על זה הייתי פחות סובלת ביסודי אם לא הייתי מייחסת כל כך הרבה חשיבות לזה
באותו הנושא: