7 תשובות
וואי לא הרבה אני הייתי ילדה טובה פעם
ביסודי לא היה לי בכלל
חטיבה איזה 3 אבל כולן רק מכיתה ז
אני מאמין שהרבה,הייתי תלמיד מניאק ביסודי
0.
לא הצליחו למצוא עליי כלום.
אבל כן היו דברים שאם המורים היו יודעים עליהם אז היו הרבה.
שואל השאלה:
לי לא היו בכלל בכלל כי הייתי ילדה טובה מידי ועכשיו שאני חושבת על זה הייתי פחות סובלת ביסודי אם לא הייתי מייחסת כל כך הרבה חשיבות לזה