3 תשובות
רק אחת ביסודי בכיתה ו' שהרסה לי את התעודה המושלמת שלי במשך כל השנים, הוציאו לי מכתב התנהגות על זה שקראתי לבן מהכיתה שלי פרחי.... שזה פרגית בערבית. אבל נקמתי בו ושיקרתי שהוא קרא לי זו.. ואז הוציאו גם לו
אנונימית
היו לי כמה אבל הכי נורא היה שהרבצתי לילד עם בקבוק (מברזל) בראש (לא קרה לו כלום)
היו לי 50 חיסורים ונספרו לי בסביבות ה70 פעם כל שנה שהייתי במשרד של המנהל ועפתי. הייתי בעייתי ואלים. אבל היום אני מחונן נגיד את זה ככה