13 תשובות
תצחיקי את עצמך
כל חיוך הוא יפה
החיוך שלך יפה כמו שהוא
את פשוט צריכה לאהוב אותו
לא שמים על אף אחד החיוך שלך הכי יפה בעולם ואת מקסימום יכולה לצחצח שיניים קבוע וזהו
שואל השאלה:
אבל הוא נראה ממש מזויף ומכוער
אנונימית
פשוט לא לחייך
שואל השאלה:
זה לא קשור לשיניים השיניים שלי ממש סבבה הבעיה היא בצורה של החיוך שלי הוא פשוט לא נראה טוב
אנונימית
שואל השאלה:
את לא יודעת איך הוא נראה ברור שתגידי את זה
אנונימית
אני לא צריכה לדעת איך הוא נראה כדי להגיד לך אם הוא יפה או לא.
כל חיוך וכל אדם הוא יפה בדרך שלו.
זה שאת לא אוהבת אותו לא אומר שהוא לא יפה
שואל השאלה:
אומרים לי שהוא לא יפה
אנונימית
מה אכפת לך מה אומרים לך?
הם אנשים שלא טוב להם אז הם מורידים לאחרים בכדי להרגיש טוב עם עצמם