3 תשובות
כן למה שגם היא לא תקח חלק מהזוגיות...
כן...למה לא? אם אין איזשהי סיבה יוצאת דופן בהגזמה אז בטח
חחח זה כמו לשאול האם אוכלים שניצל בבוקר אין לזה תשובה נכונה -.- תעשי מה שמרגיש לך
מסכימה שהגבר צריך ליזום יותר במערכת יחסים אבל את חייבת גם כן להראות לו שאת מעריכה אותו, וכאן בשבילו.
שזה לא יגיע ממקום של משחק
אני פשוט חושבת איך זה נותן תחושה מדהימה לראות את ההודעות בבוקר, אז למה שאני לא אגרום לו להרגיש ככה גם? (:
מסכימה שהגבר צריך ליזום יותר במערכת יחסים אבל את חייבת גם כן להראות לו שאת מעריכה אותו, וכאן בשבילו.
שזה לא יגיע ממקום של משחק
אני פשוט חושבת איך זה נותן תחושה מדהימה לראות את ההודעות בבוקר, אז למה שאני לא אגרום לו להרגיש ככה גם? (:
באותו הנושא: