התחברות
הרשמה
למה תמיד בתחילת זוגיות נשים "מתלהבות" מזה שהוא רושם בוקר טוב כל בוקר?
3 באפריל 2018, 13:16
בוקר
מערכת יחסים
למה
תשובה אחת
בשבילי, זו דרך לדעת שהוא אוהב אותי ושאכפת לו, מרגש אותי לדעת שהוא חושב עלי ושאני יכולה לסמוך עליו.
י
יחידה ומיוחדת :)
באותו הנושא:
יש לי שאלה, אם אני אתחיל להתנהג באלימות ואתייחס חרא לנשים ואני אהיה ערס, אני אצליח למצוא זוגיות?
אחת ולתמיד, למה אנשים רווקים ישנים במיטה זוגית? מיטה וחצי אני מבינה זה נוח, אבל זוגית?
נכון שזוגיות עד גיל 18 זאת לא זוגיות אמיתית?
תנו לי דוגמאות מצחיקות מהחיי זוגיות שלכם דברים שנהגתם לעשות בתחילת הזוגיות vs אחרי כמה חודשים.
זה רע שאני מתגעגעת ליחס שהיה לנו זה לזה בתחילת הזוגיות בינינו?
קריאת כף היד - איפה קו הזוגיות, של כמה נשים וילדים יהיו לך?
קריאה ביום כיפור - האם מותר למי שצם בכיפור לקרוא עיתוני לאישה וספרים על זוגיות? בבקשה רק מי שיודע.
אני וחבר שלי נפרדנו בתחילת השבוע אחרי שנה וחצי של זוגיות
למה הבנים פה תמיד מחפשים מישהי בקטע זוגי ולא בקטע ידידותי של סתם לדבר לכיף?
נשים קרה לכן שגבר חזר אליכן לאחר שנפרד מכם גם כשהוא כבר לא אהב אותכם וחידשתם את הזוגיות?
בת 19 ופשוט לא מצליחה למצוא זוגיות נורמלית. מתחילה ממש לדאוג לעתיד. עוד מישהי שבמצב שלי?