7 תשובות
זה נראה לי תלוי במדדים של הבית ספר שלך אבל אצלי זה כן
והכל טוב! זה לא ציון גרוע
והכל טוב! זה לא ציון גרוע
ממש לא את א'
זה ציון יפה,וזה הרבה יותר טוב מציון נכשל..
תמיד אפשר לשפר ולשנות..
תמיד אפשר לשפר ולשנות..
לא את א
בעיקרון תנסי לעלות מ-80 אבל תסתכלי קודם כמה מביאים לך בתעודה
תחפרי למורה שלך ותהיי בא
זה א' נראלי זה תלוי באיזה שאלות טעית
באותו הנושא: