8 תשובות
לגמרי
גאה בך ושונאת אותך בו זמנית. סליחה אני קנאית מסריחה.
כל הכבוד
חח כל הכבוד הלוואי עלי
לא, אבל כל הכבוד.
גאה בך
כל הכבוד
מתפללת להיות כמוך
מאוד