8 תשובות
לגמרי
גאה בך ושונאת אותך בו זמנית. סליחה אני קנאית מסריחה.
כל הכבוד
כל הכבוד
חח כל הכבוד הלוואי עלי
מאוד
לא, אבל כל הכבוד.
גאה בך
כל הכבוד
כל הכבוד
מתפללת להיות כמוך
מאוד
באותו הנושא: