17 תשובות
לא מוצא משהו שממש פוגע במדינה.
שמלאנים וחרדים
בקיצור כל קיצון
רוסים הכי טובים
בקיצור כל קיצון
רוסים הכי טובים
אני הורסת את המדינה
אני חושבת שאנשים שבאים עם דעות קדומות ופשוט גורמים לסכסוך והתפלגות
כל מי שלא פלסטינאי
חרדים קיצוניים, מוסלמים קיצוניים ואנשים שנגד המדינה, הומופובים, גזענים, מכחישי קורונה שלא מקשיבים להנחיות, ערסים, פרחות, אנסים, פדופילים, רוצחים ללא רקע ועוד כמה ששכחתי.
מפיצי שנאת חינם
כאלה שבאים עם דעות קדומות
כאלה שמושפעים מהחדשות
שאוכלים את כל מה שהתקשרות אומרת בכפית
שלא טורחים לשאול ולהכיר לפניי שפיטה
אוכלי חינם
כאלה שרק לוקחים ולא מחזירים
כאלה שלא מתגייסים כי "לא בא לי להחזיר טובה למדינה" ובלי קשר לדעות/אמונות/דרך חיים וכדומה
כאלה שבאים עם דעות קדומות
כאלה שמושפעים מהחדשות
שאוכלים את כל מה שהתקשרות אומרת בכפית
שלא טורחים לשאול ולהכיר לפניי שפיטה
אוכלי חינם
כאלה שרק לוקחים ולא מחזירים
כאלה שלא מתגייסים כי "לא בא לי להחזיר טובה למדינה" ובלי קשר לדעות/אמונות/דרך חיים וכדומה
למה ככה להכליל קבוצות שלמות? בכל קבוצה יש קיצוניים... אין צורך בהכללה
^overthinking
כל אלה הם מיעוטים שכמעט ולא משפיעים על המצב. הם כמובן בעיה שמפריעה אבל היא לא פוגעת במדינה. רק באוכלוסיה של המדינה.
כל אלה הם מיעוטים שכמעט ולא משפיעים על המצב. הם כמובן בעיה שמפריעה אבל היא לא פוגעת במדינה. רק באוכלוסיה של המדינה.
אנשים עם דעות קדומות לפי דעתי וכל דעה קיצונית אני חושב שהמרכז הם עדיפים
^האנונימית המפורסמת
מה רע בדעות קדומות?
מה רע בדעות קדומות?
^ אם אתה לוקח אחוזי תחלואה קריסה כלכלית ורצח כדבר שלא פוגע במדינה אני לא יודע מה להגיד לך אלוף.
אנשים שחושבים שרק קבוצה אחת מסויימת הורסת את המדינה.
אז לא כי גם בשמאל וגם בימין יהיו כאלה טובים וכאלה שעושים רק רע
גם ערבים וגם חרדים יש ככה וככה
אז די כבר
אז לא כי גם בשמאל וגם בימין יהיו כאלה טובים וכאלה שעושים רק רע
גם ערבים וגם חרדים יש ככה וככה
אז די כבר
בחור?
יהודים הורסים את העולם.
שחורים הם עבדים.
כל הערבים הם מחבלים.
זה תלוי איזה דעות קדומות כמובן, אבל רובן לא צועקות "בואו נעשה שלום"
יהודים הורסים את העולם.
שחורים הם עבדים.
כל הערבים הם מחבלים.
זה תלוי איזה דעות קדומות כמובן, אבל רובן לא צועקות "בואו נעשה שלום"
פושעים ומי שעושה שנאת חינם.
אנונימי
^overthinking עדיין זה לא אנשים ספציפים זה כל האוכלוסיה ביחד
^האנונימית המפורסמת.
מישהו באמת מקשיב לאנשים כאלה?
מישהו באמת מקשיב לאנשים כאלה?
באותו הנושא: