22 תשובות
אני
השמאלנים
העם.
לדעתי אין מישהו אחד שאשם. שנאת חינם וחוסר כבוד לאחרים זה הדבר שהורס לא רק את המדינה אלא את כל העולם.
השמאלנים
אבל לא כולם שלא תגידו שאני מכלילה
האנשים שעושים הפגנות וגורמים לזה שיהיו מלא חולים
ערבים (שונאי ישראל שגרים פה)
אנונימית
ביבי
אנונימית
אפיקורסים מכל הסוגים (אתאיסטים, קראים, יהודים משיחיים, דאיסטים, רפורמים, בונים חופשיים).
אנונימי
אנטישמים, ערבים (קיצוניים), ומפיצי שנאת חינם.
הציונים
אנונימי
שואל השאלה:
כן אבל תסבירו למה
אנונימי
כי ברור שללכת נגד אלוקים - הורס את העולם.
אנונימי
אנשים חצופים ולא חכמים במיוחד שחושבים שהם יודעים מה טוב לכל המדינה שלנו
אין לי בעיה עם ערבים ופלסטינים
רק חרדים הורסים
אנונימי
אנחנו כי אנחנו שמים פס על החוקים מתנהגים בזוועה ואלימות מזהמים את הסביבה
חילונים
הפילוג של העם
הפוליטיקאים+כל ניהול המדינה
השחיתות
מערכת החוק והמשפט ועוד
קשור גם ברמה כזו או אחרת לקלות-דעת/זילזול באנשים וצרכים שלהם
יד ימין לא יודעת מיד שמאל
אין אכיפת חוק ותחושה שהכל חפיף
אהיה קיצונית באמירה אבל...
כל אחד שרואה עצמו כפרט בלי להכיל את השני ואת מכלול העם.
בעז"ה שנמשיך לבנות את החברה שלנו בצורה טובה ומתוקנת יותר:)