7 תשובות
המחזור שלי נוראי יש לי שטפונות
אנונימית
שואל השאלה:
גם לי יוצא לי כאילו משהו מוגזם חצי שעה עם לד לילה אקסטרה והכל דם לא מקצינה
ואני לא יודעת לשים טמפון
מקווה שתרגישי טוב :)
תנסי פד שסופג יותר או שתלמדי לשים טמפון, אם תצליחי עם טמפון אז יש גם דיווה קאפ
אני שמה פד לילה הכי גדול וזה לא מספיק
אנונימית
לכי לרופאת נשים אולי תתן לך משהו
הלכתי אני צריכה לעבור mri ובידקות מיוחדות יד מצב שיש לי מחלה תורשתית
אנונימית
אני ממש ממליצה לך ללמוד להשים טמפון אני זוכרת שבמחזור הראשון שלי ממש סבלתי כי היה לי מלא דם והחלפתי איזה 6 תחתונים והפד היה לא נוח ולמדתי להשים טמפון וזה באמת עשה לי חיים יותר קלים ביום טמפון ובלילה עטפתי את התחתון במיליון פדים