התחברות הרשמה

מה אתם רואים היום הפח הגדול או נינגה

23 בינואר 2021, 20:48
ריאליטיהאח הגדול    
4 תשובות
לא זה ולא זה :)
מ
מּיִשׁהּיּ
"הפח הגדול" מתה
אני רואה "הפח הגדול", לא אוהבת נינגה.
ע
עיראקית
הפח הגדול
o
oreo~
נינגה
ע
ערב_טוב
באותו הנושא:
מה זה נותן לכם שאתם רואים נינגה ישראל הרי אתם עצמכם לא מבינים בזה כלום
מה אתה רואים עכשיו נינגה או האח הגדול?
אתם רואים אחת מהתוכניות האלה?- (הישרדות, המירוץ למיליון, האח הגדול, נינגה ישראל)
מה אתם רואים היום האח הגדול או נינגה ישראל?
רואים נינגה ישראל?
נינגה או האח הגדול?
למה לדעתכם שרואים נינגה ישראל המשפחה יושבת ומאוחדת יותר מאשר ריאליטים אחרים?
האח הגדול או נינגה ישראל?
אתם רואים נינגה ישראל?
אתם רואים נינגה או המירוץ למיליון?
הגמר של האחר הגדול ונינגה VIP היום