25 תשובות
מה... מה הקשר?
אנונימית
מבטיחה שאני לא הבנתי איך התוכנית עובדת בכלל כול פעם יש אנשים חדשים הם בחצי גמר ויש מישהו חדש מה זה הדבר הבלתי מובן הזה
אני נדהמת לראות דברים שעבורי בלתי אפשרים לביצוע
כי זה בטעם פאי לימון אז זה טעים
אנונימי
כן זאת אני מבובספוג
אמאלה כןן חשבתי שאני היחידה שלא מבינה מה הולך שםם
אמאלה כןן חשבתי שאני היחידה שלא מבינה מה הולך שםם
אתה לא מעניין, אתה לא מכיר אותי ולא יודע אילו דברים עשיתי בחיים שלי שגרם לי לכתוב את התגובה האחרונה, לך תחפש בכל אופן
אפשר להגיד את זה על כל צפייה בתחרות ספורט בענף שלא התנסית/ התמקצעת בו.
לפעמים אנשים אוהבים לסמן להם פייבוריט חזק ולראות אותו מנצח, אולי כי זה נותן להם להרגיש שגם הם ניצחו למרות שתכלס הם עם כרס בירה על הספה.
לי אישית זה נחמד, קשה לי להגדיר למה. זה פשוט לא האח הגדול עם מלא צעקות ודרמה, אסי ורותם משעשעים לפעמים ויש מתח כזה של לראות אם המתמודד הצליח (והם גם משקיעים בראיון וזה כדי לבנות סיפור שיקשור אותך למתמודד ככה שיהיה לך אכפת אם הוא יצליח או לא). חוץ מזה מגניב לראות מה הגוף האנושי מסוגל לעשות.
לפעמים אנשים אוהבים לסמן להם פייבוריט חזק ולראות אותו מנצח, אולי כי זה נותן להם להרגיש שגם הם ניצחו למרות שתכלס הם עם כרס בירה על הספה.
לי אישית זה נחמד, קשה לי להגדיר למה. זה פשוט לא האח הגדול עם מלא צעקות ודרמה, אסי ורותם משעשעים לפעמים ויש מתח כזה של לראות אם המתמודד הצליח (והם גם משקיעים בראיון וזה כדי לבנות סיפור שיקשור אותך למתמודד ככה שיהיה לך אכפת אם הוא יצליח או לא). חוץ מזה מגניב לראות מה הגוף האנושי מסוגל לעשות.
אני לא רואה את נינגה ישראל ודיברתי על המתקנים שיש שם והקפיצות
^^אבל אתם רואים את הבן אדם 10 דק בקושי איך זה קושר אותך אליו
jinkazama
חשבתי שתגיד את זה ואתה צודק אני לא יודע בשני המקרים אך כולם אומרים זה קלללל, אני עושה את זה בקלות, אך זהו אינו המצב
וזה שאתה אומר את זה מעיד על יומרנות מכיוון שלא עברת את זה. וגם כי אתה לא צופה בתוכנית (המתקנים בתוכנית משתנים באופן תמידי)
לסיכום אתה יכול לטעון כמה שבא לך וזאת זכותך אך זה דבר אחד לטעון ודבר אחר להוכיח במיוחד כי אינך צופה ואינך עברת את זה.
חשבתי שתגיד את זה ואתה צודק אני לא יודע בשני המקרים אך כולם אומרים זה קלללל, אני עושה את זה בקלות, אך זהו אינו המצב
וזה שאתה אומר את זה מעיד על יומרנות מכיוון שלא עברת את זה. וגם כי אתה לא צופה בתוכנית (המתקנים בתוכנית משתנים באופן תמידי)
לסיכום אתה יכול לטעון כמה שבא לך וזאת זכותך אך זה דבר אחד לטעון ודבר אחר להוכיח במיוחד כי אינך צופה ואינך עברת את זה.
אנונימי
אני לא מאותם אנשים שצופים ואומרים שזה קל ואני עושה את זה בקלות כי לא ניסיתי את אותם המתקנים בעצמי, אני לא יכל לשפוט כי ברגע האמת מי ששופט לא מצליח. ראיתי פעם אחת כמה דקות מהתוכנית וסרטונים ביוטיוב אז בגדול אני יודע מה הולך שם ועם יד על הלב, יש לי את היכלת לזה כי אני מכיר את עצמי ויודע מה עשיתי בחיים שלי בשביל להגיד דבר כזה גדול
זה לא שעכשיו מקעקעים את השם שלו על היד מרוב שנקשרת, זה פשוט שאם לא היו מראים כלום עליו כנראה שפחות היה אכפת לך אם הוא יפול או לא. זה אחד ההבדלים בין תחרות ספורט רגילה לבין תוכנית שמשדרים בפריים טיים ואמורה למשוך אנשים. בול אותו דבר בריאליטי שירה, מוכרים סיפור ("אני ישנתי על ספסל" וחבריו).
לא צופה בזה קבוע ובטלוויזיה באופן כללי כל כך, סתם אם יוצא שיש ואני ליד אז לפעמים רואה.
לא צופה בזה קבוע ובטלוויזיה באופן כללי כל כך, סתם אם יוצא שיש ואני ליד אז לפעמים רואה.
כמו שציינתי המתקנים משתנים באופן תמידי
תשאל כל אחד שצפה בכל עונות התוכנית והוא יגיד לך שההבדל בין עונה 1 ל-2 הוא עצום וההבדל בין 1 ל-3 הוא כבד הבדל מטורף
וזה בלי להגיד גם את ההבדל בין כל שלב בעונות.
בנוסף לכך שאתה אומר שאתה עובר את זה, אתה מתיימר להגיד שאתה יותר טוב מכאלה שלא עברו ובאמת היו בתוכנית ואותם אנשים מכילים אנשים שהתאמנו חודשים ואפילו שנים, והם מונים - מאמנים מכל הסוגים, מטפסים מקצועיים, פארקוריסטים ועוד. עוד דבר, בעונה הקודמת אף אחד לא הצליח לסיים את הגמר ובין אותם אנשים יש כמה מהספורטאים הגדולים בישראל כמו יובל שמלא, גיל מרנץ, אילן בלופרב ועוד רבים
תשאל כל אחד שצפה בכל עונות התוכנית והוא יגיד לך שההבדל בין עונה 1 ל-2 הוא עצום וההבדל בין 1 ל-3 הוא כבד הבדל מטורף
וזה בלי להגיד גם את ההבדל בין כל שלב בעונות.
בנוסף לכך שאתה אומר שאתה עובר את זה, אתה מתיימר להגיד שאתה יותר טוב מכאלה שלא עברו ובאמת היו בתוכנית ואותם אנשים מכילים אנשים שהתאמנו חודשים ואפילו שנים, והם מונים - מאמנים מכל הסוגים, מטפסים מקצועיים, פארקוריסטים ועוד. עוד דבר, בעונה הקודמת אף אחד לא הצליח לסיים את הגמר ובין אותם אנשים יש כמה מהספורטאים הגדולים בישראל כמו יובל שמלא, גיל מרנץ, אילן בלופרב ועוד רבים
אנונימי
מישהו רואה את זה?
שואל השאלה:
ברור כל הצעירים רואים את זה
ברור כל הצעירים רואים את זה
אנונימי
לא מתיימר להיות אף אחד, אתה מבין אותי אחרת.
דרך צלחה
דרך צלחה
דרך צלחה
ואם אי פעם תלך לנינגה אשמח לראות אותך ושתוכיח שאני טועה ואתה מסוגל לזה :)
ואם אי פעם תלך לנינגה אשמח לראות אותך ושתוכיח שאני טועה ואתה מסוגל לזה :)
אנונימי
הוא לא צריך להוכיח לך שום דבר אם אתה לא מאמין לו זו בעיה שלך.
לא אלך מהסיבה שאני לא מחפש ריאליטי, הכל צבוע בריאליטי במיוחד בנוער, ילדי טיקטוק עם סנאי על הראש ומגולח בצדדים, אני לא מחפש את זה אבל אל תהיה כל כך בטוח שאני הייתי מפשל בתוכנית כזאת, שוב אל תשפוט אתה בכלל לא יודע עם מי אתה מדבר כרגע
אתה לא יודע את זה. רק הוא יודע את זה. כי הוא זה הוא והוא היחידי שיכול לקבוע משהו על עצמו ועל הרצונות או החלטות שלו.
הוא לא מעניין, אני ממשיך בשלי דרך צלחה
שואל השאלה:
בסדר מה יכול להיות מה הוא איזה חייזר אני מדבר לבן אדם נורמלי
בסדר מה יכול להיות מה הוא איזה חייזר אני מדבר לבן אדם נורמלי
אנונימי
נכון אני לא יודע(וזה נוטע לשני הצדדים דרך אגב) אך אני הצגתי בפנייך טיעונים למה אני לא חושב שאתה תגיע רחוק/תצליח
ורק שתדע שאין לזה קשר לטיקטוק, התוכנית הזאת קיימת בעולם כבר מאז 1997
והיא אומנם ריאליטי אך היא לא מלוכלכת כמו שאר התוכניות הריאליטי וזאת הסיבה למה זאת תוכנית הריאליטי היחידה שאני צופה :)
ורק שתדע שאין לזה קשר לטיקטוק, התוכנית הזאת קיימת בעולם כבר מאז 1997
והיא אומנם ריאליטי אך היא לא מלוכלכת כמו שאר התוכניות הריאליטי וזאת הסיבה למה זאת תוכנית הריאליטי היחידה שאני צופה :)
אנונימי
שואל השאלה:
כל הכבוד לך
כל הכבוד לך
אנונימי
חחח אני לא צריך כל הכבוד
זה לא קשור לכבוד או חוסר-כבוד
וסתם שתדע הרעיון המקורי של ריאליטי הוא אותנתיות(תוכנית מציאות - בעברית), אומנם בזמננו נדיר שתהיה סדרת ריאליטי אותנתית אך אני סבור שתוכנית זאת עומדת בדרישות המקור ולכן ממליץ גם לך לצפות
זה לא קשור לכבוד או חוסר-כבוד
וסתם שתדע הרעיון המקורי של ריאליטי הוא אותנתיות(תוכנית מציאות - בעברית), אומנם בזמננו נדיר שתהיה סדרת ריאליטי אותנתית אך אני סבור שתוכנית זאת עומדת בדרישות המקור ולכן ממליץ גם לך לצפות
אנונימי