8 תשובות
אכן רחוק אבל כן אפשר להיפגש אחרי הסגר...רכבת ישראל.
אם לא תוכלו בכל זאת כי לא באלכם קשר מרחוק וזה מסיב לך צער אז לחתוך איי גס...
רק אל תתייאש
אנונימי
זה קרה לי בגלל אפליקציה hoop ובעיקרון סגרנו שאחרי הסגר אולי ניפגש במקום שקרוב לשנינו ואם יש כימיה בינכם עוד יותר טוב
גם לי זה קורה עכשו

אני מאוהבת במישהו מחיפה ואני גרה ממש רחוק ממנו
עוד לא נפגשנו וגם זה קשה להביא למצב שזה יקרה


אבל אל תתייאש, יכול להיות שזאת האחת שלך
אנונימית
בני כמה אתם?
שואל השאלה:
אני 15 עוד מעט 16 והיא 16
אנונימי
מזה עוד מעט ? ולא מפריע לכם גם הגיל?
שואל השאלה:
עוד מעט זה חודשיים
אנונימי