9 תשובות
זה לא מוזר, אתה תתאהב בזמן שלך... גם יכול להיות שאתה א- מיני וזה לא דבר רע. (מישהו שלא נמשך לאף אחד מהמינים)
שואל השאלה:
אני לא א מיני
אני לא א מיני
אנונימי
לא, כשזה יבוא אתה תרגיש את זה
שואל השאלה:
אני נמשך לבנות. לכן אני לא א מיני.
אני נמשך לבנות. לכן אני לא א מיני.
אנונימי
אתה לא יכול לדעת את זה אם אף פעם לא התאהבת, אני ממליץ לך ללכת לחקור קצת
לא
לא כל אחד בזמנו
אם לא התאהבת אף פעם אתה לא יכול לדעת ;-;
שואל השאלה:
^^מה?
אני נמשך לבנות אני פשוט לא התאהבתי אף פעם במישהי.
מה שאתה אומר לא נשמע הגיוני.
^^מה?
אני נמשך לבנות אני פשוט לא התאהבתי אף פעם במישהי.
מה שאתה אומר לא נשמע הגיוני.
אנונימי
באותו הנושא: