9 תשובות
רציני סטיפס / האוס פארטי
שואל השאלה:
חוץ מסטיפס חחח
אנונימית
אומגל?
יש שם לרוב רק חרמנים אז לא יודע
שואל השאלה:
אבל נגיד איך אפשר להכיר אנשים בדיסקורד ובהאוס?
אנונימית
אומיגל, זה מקום דיי רעיל כי יש שם מלא חרמנים וכאלה אבל לפעמים את נופלת שם על אנשים מה זה נחמדים שידברו איתך לפחות שעה אם לא יותר ;)
^^ את יכולה להכיר אנשים בהאוס דרך חברים או פשוט להוסיף אנשים מהחיפוש
דיסקורד,הופ,האוספארטי,אומיגל