5 תשובות
נכנסתי
אין שם אף אחד
שואל השאלה:
נכנסת ויצאת נעלבתי לא אשקר
נכנסת ויצאת נעלבתי לא אשקר
מה זה
למה נעלבת?
ומה? לא.. אני הייתי שם ואת זאת ישצאת
ומה? לא.. אני הייתי שם ואת זאת ישצאת
באותו הנושא: