5 תשובות
אני מצטערת לשמוע.
אם את מרגישה שקשה לך כבר יותר מדיי, תשתפי מישהו ואפילו תלכי לפסיכולוג/ית.
אני יודעת שזה לא קל לאבד בן אדם ולדעת שאי אפשר לראות אותו אף פעם, אבל אלו החיים וצריך להמשיך בלעדיהם, גם אם קשה.
זה ממש קשה
אבל תזכרי שזה יעבור ואת תמצאי לך אנשים חדשים שאותם תאהבי
זה דרך העולם וצריך להמשיך הלאה
גם אני אבדתי את הורי ואחי נהרג בצבא
אבל חייבים להמשיך הלאה כי הם ציוו לנו את החיים
אני ממש מצטערת בשבילך תהיהי חזקה תנסי להעסיק את עצמך בדברים שמשמחים אותך
אני ממש ממש מצטערת לשמוע.
אני חושבת שכדאי שתלכי לפסיכולוג/ית
ותשתפי את ההורים.

את יכולה גם למחוק מהגלריה תמונות אם יש לך איתם. זה סתם יכאב לך לראות תמונות איתם.