התחברות הרשמה

יש אנשים בעולם שלא אוהבים וואפל בלגי?

5 בספטמבר 2020, 09:38
העולםוופל בלגישנאהאוכלדיכאון    
5 תשובות
איכשהו כן
מ
מוחמד עבד עלי
אני
ב
בילי אייליש
מסתבר שכן באופן מוזר
ס
סנדיייי צ'יקסס
אני לא אוהב
ו
וואלה אני
אממ, תלוי איזה בכללי זה עושה לי בחילות האלה של גולדה
ס
סקייטרית כושלת
באותו הנושא:
אנשים עם מוצרי אפל, מה אתם אוהבים בזה?
וואפל בלגי זה בריא נכון?
מי הם ששת האנשים שאתם הכי אוהבים בעולם?
רק אני אוהב וואפל לימון?!
יש בעולם אנשים שלא אוהבים שוקולד?
מה אתם יותר אוהבים סופלה או וופל בלגי?
כמה אנשים בעולם הזה אוהבים אתכם?
היי יש פה אנשים שאוהבים את אפל? APPLE
יש אנשים בעולם שלא אוהבים שום סוג של מוזיקה?
בלגיה אוהבים יהודים?
אתם אוהבים וואפל לימון?