6 תשובות
12 פרו מקס
אייפון 11 הכי טוב
12 פרו מקס, למרות ששום דבר לא שונה חוץ מהמצלמה והגודל.
מן הסתם שהכי טוב זה 12 פרו מקס הוא הכי חדש והכי יקר
תעיפי מפה את ה11 פרו וה11 פרו מקס, ה12 פרו וה12 פרו מקס יותר טובים
עכשיו השאלה היא אם את אוהבת טלפונים ענקיים(12 פרו מקס) או טלפונים בגודל נורמלי(12 פרו)
12 פרו מקס