76 תשובות
זה ניתוח ממש קל
על מה המינוסים 80 מינוסים לא רורמלים.
על מה המינוסים 80 מינוסים לא רורמלים.
דבר ראשון, תרגיש טוב נסיך!
דבר שני, תסביר לה לגמריי שזו זכותך לא לעשות את ניתוח וקשה לך להתאושש וזה הגוף שלך ותעמוד על שלך. תדבר איתה באמת מהלב ואני לא רואה סיבה שהיא תעשה דווקא או תרצה.. אל תדאג.
בהצלחה :)
למרות שאם אתה מסוגל לעבור את הניתוח אז לך על זה!
תסיים עם זה וזהו אם אתה מסוגל יקל עליך לעתיד.
דבר שני, תסביר לה לגמריי שזו זכותך לא לעשות את ניתוח וקשה לך להתאושש וזה הגוף שלך ותעמוד על שלך. תדבר איתה באמת מהלב ואני לא רואה סיבה שהיא תעשה דווקא או תרצה.. אל תדאג.
בהצלחה :)
למרות שאם אתה מסוגל לעבור את הניתוח אז לך על זה!
תסיים עם זה וזהו אם אתה מסוגל יקל עליך לעתיד.
אני דווקא ממליצה לך כן לעבור.
זה יכול לעשות לך בהמשך כנראה כאבים נוראים זה ניתוח די קל
ותרגיש טוב.
זה יכול לעשות לך בהמשך כנראה כאבים נוראים זה ניתוח די קל
ותרגיש טוב.
רק אחרי כמה ימים יהיה קשה לאכל מוצק
החלמה מהירה!
אוף אני ממש מצטער לשמוע מאחל לך בריאות ימלך
אל תדאג זה לא ניתוח מסוכן קטן עלייך ואם אתה עד כדי כך לא רוצה לעשות את הניתוח אתה יכול להסביר לה למה , ולהגיד לה שהגוף שלך חלש כי עברת ניתוח לא מזמן ..
החלמה מהירה
אל תדאג זה לא ניתוח מסוכן קטן עלייך ואם אתה עד כדי כך לא רוצה לעשות את הניתוח אתה יכול להסביר לה למה , ולהגיד לה שהגוף שלך חלש כי עברת ניתוח לא מזמן ..
החלמה מהירה
וואו, אני מאוד מצטער לשמוע על המצב שלך אלוף.
הכול יעבור לבסוף, אתה נשמע חזק וגבר אמיתי. לא הרבה אנשים היו מצליחים לעבור את מה שאתה עברת. ❤
בקשר לשאלה שלך, אני לא חושב שכדאי לשכנע אותה לבטל את הניתוח. זאת הבריאות שלך וההורים שלך רואים אותה כדבר מאוד חשוב ודבר מאוד רציני. תבקש שיעשו לך הרדמה מלאה וחזקה כדי שלא תרגיש כאב. זה יעבור מהר, אני מבטיח. בהצלחה.
הכול יעבור לבסוף, אתה נשמע חזק וגבר אמיתי. לא הרבה אנשים היו מצליחים לעבור את מה שאתה עברת. ❤
בקשר לשאלה שלך, אני לא חושב שכדאי לשכנע אותה לבטל את הניתוח. זאת הבריאות שלך וההורים שלך רואים אותה כדבר מאוד חשוב ודבר מאוד רציני. תבקש שיעשו לך הרדמה מלאה וחזקה כדי שלא תרגיש כאב. זה יעבור מהר, אני מבטיח. בהצלחה.
שואל השאלה:
אני יודע שזה קל כי חבר שלי גם עשה את הניתוח הזה אבל פשוט הגוף שלי גמור ואני לא רוצה לעבור את זה שבוע הבא
אני יודע שזה קל כי חבר שלי גם עשה את הניתוח הזה אבל פשוט הגוף שלי גמור ואני לא רוצה לעבור את זה שבוע הבא
אנונימי
זה ניתוח קל אין לך מה לדאוג אבל תרגיש טוב❤
זה רק בשביל הבריאות שלך ובשביל שלא יכאב לך.
זה ניתוח לא ככ קשה,
תרגיש טוב ❤
זה ניתוח לא ככ קשה,
תרגיש טוב ❤
אל תדאג אחי זה ניתוח קל. הרבה עוברים אותו זה ממש שכיח. (אולי גם אני בקרוב בגלל שיש בו אלרגיה כזאת. או שמצאו תרופה בלי להסיר אותו)
תרגיש טובב(:
זה ניתוח קל, זה קטן עליך, אחר כך צריך לאכול הרבה ארטיקים וגלידות (בקיצור דברים קרים)
רק בריאות!:)
רק בריאות!:)
זה לא ניתוח קשה כמו כל השאר שאמרת שעברת,
ותרגיש טוב! כל הכבוד והחלמה מהירה!!❤
ותרגיש טוב! כל הכבוד והחלמה מהירה!!❤
שואל השאלה:
אני יודע שזה קל פשוט אני יודע שאם אני יעבור את זה אני ארגיש עוד יותר לא טוב כי אני גם ככה גמור
אני יודע שזה קל פשוט אני יודע שאם אני יעבור את זה אני ארגיש עוד יותר לא טוב כי אני גם ככה גמור
אנונימי
יא אלוף מאחלת לך רפואה שלמה❤והניתוח הזה לא כזה קשה קטן עליך!תעבור את זה
מאחל לך בעזרת השם רפואה שלמה
רפואה שלמה והחלמה מהירה, בכל זאת תעשה את הניתוח
החלמה מהירה קודם כל ❤ ואח שלי עשה את הניתוח הזה הוא באמת באמת בקטנה החלמה מהירהה 3>
דבר ראשון בהצלחה אהוב!
דבר שני תדבר על זה עם הרופאים
ודבר שלישי תגיד לאמא שלך שאתה מפחד
דבר שני תדבר על זה עם הרופאים
ודבר שלישי תגיד לאמא שלך שאתה מפחד
תרגיש טוב
תרגיש טוב ורפואה שלמה:)
קודם כל תרגיש טוב אהוב ❤
דבר שני
אני עברתי הסרת שקדים כי לא ממש נשמתי איתם וזה עבר מהר
אם זה ממש מפריע לנשימה מציעה לך לעשות אני יודעת שהגוף שלך חלש מכל הניתוחים והכימו אבל אם זה ממש מפריע כדי לעשות
אולי כדי להתייעץ עם האונקולוג הוא ידע יותר טוב להגיד לך מה כדי עכשיו במצב שלך
ואם הוא יגיד שלא חייב תגיד לאמא שלך שכרגע לא מתאים כל הגוף שלך חלש ואתה עייף וגם ככה מחלה והטיפולים קשים
מאחלת לך המון בריאות ואם תרצה לדבר אפילו סתם להתעודד מוזמן לשלוח לי הודעה
דבר שני
אני עברתי הסרת שקדים כי לא ממש נשמתי איתם וזה עבר מהר
אם זה ממש מפריע לנשימה מציעה לך לעשות אני יודעת שהגוף שלך חלש מכל הניתוחים והכימו אבל אם זה ממש מפריע כדי לעשות
אולי כדי להתייעץ עם האונקולוג הוא ידע יותר טוב להגיד לך מה כדי עכשיו במצב שלך
ואם הוא יגיד שלא חייב תגיד לאמא שלך שכרגע לא מתאים כל הגוף שלך חלש ואתה עייף וגם ככה מחלה והטיפולים קשים
מאחלת לך המון בריאות ואם תרצה לדבר אפילו סתם להתעודד מוזמן לשלוח לי הודעה
דבר ראשון, אתה ילד חזק מאוד אני לא בטוחה אפילו שאני הייתי מצליחה לעמוד בזה.
דבר שני, מה שלא הורג מחשל. גם אם יכאב לך מאוד אתה כבר עברת מצבים כאלו בעבר ושרדת. עוד טיפה כאב זה לא מה שישבור אותך, כבר הוכחת שיש לך כוחות פיזיים ונפשיים מאוד גדולים אז מה זה עוד קצת כאבים?
בכל מקרה, הבחירה בידייך, רפואה שלמה:))
דבר שני, מה שלא הורג מחשל. גם אם יכאב לך מאוד אתה כבר עברת מצבים כאלו בעבר ושרדת. עוד טיפה כאב זה לא מה שישבור אותך, כבר הוכחת שיש לך כוחות פיזיים ונפשיים מאוד גדולים אז מה זה עוד קצת כאבים?
בכל מקרה, הבחירה בידייך, רפואה שלמה:))
וואי עצובה לשמוע על כל מה שאתה עובר מאחלת לך רק בריאות❤
ואני דווקא ממליצה לך לעשות תניתוח,
אפילו שזה כואב וקשה, זה יעזור לך.
בריאות קודמת להכל.
ובאמת בקטנה, קטן עלייך אני מאמינה שאתה גבר ותצליח לעבור את זה בדיוק כמו שעברת את כל שאר הדברים האחרים, ימלך
אני מאמינה שהניתוח יעשה לך רק טוב למרות שאתה עדיין קצת חלש...
אבל אם אתה ממש מרגיש שאתה חלש ואין לך כח לעבור את זה, תסביר לאמא שלך הכל, אני בטוחה שהיא תבין אותך.
יאללה בהצלחה נשמה❤
אתה גבר ותעבור את זה
מחכה לשמוע שהניתוח הצליח❤❤
קטן עלייך
ואני דווקא ממליצה לך לעשות תניתוח,
אפילו שזה כואב וקשה, זה יעזור לך.
בריאות קודמת להכל.
ובאמת בקטנה, קטן עלייך אני מאמינה שאתה גבר ותצליח לעבור את זה בדיוק כמו שעברת את כל שאר הדברים האחרים, ימלך
אני מאמינה שהניתוח יעשה לך רק טוב למרות שאתה עדיין קצת חלש...
אבל אם אתה ממש מרגיש שאתה חלש ואין לך כח לעבור את זה, תסביר לאמא שלך הכל, אני בטוחה שהיא תבין אותך.
יאללה בהצלחה נשמה❤
אתה גבר ותעבור את זה
מחכה לשמוע שהניתוח הצליח❤❤
קטן עלייך
אם זה לא פוגע בך הרבה אולי תראה אם אפשר לעשות בזמן אחר כדי שהגוף קצת יתאושש כי אתה תעבור עוד טיפולים והגוף יהיה יותר חלש צריך למצוא את הזמן של לתת לך מנוחה מטיפולים וניתוחים כדי שתוכל להתחיל לחזק טיפה את הגוף ואז
החלמה מהירה❤❤
תעשה אותו זה בשביל הבריאות שלך תעשה כל מה שצריך כדי לנצח את הסרטן
מלך
חמוד זה ניתוח מסובך זה כמה דקות ואתה החוץ את תדאג חמוד אתה תיהיה בסדר ואז זה יעבור מהר לפני שתרגיש רפואה שלמה חמוד ורק בריאות
החלמה מהירה! אבל הניתוח שקד שלישי זה באמת לא נורא עברתי את זה פעמיים (במקרים מאוד מאוד נדירים הוא צומח אחרי הניתוח ואני הייתי המקרה המאוד מאוד נדיר הזה..) וזה באמת ניתוח קל. 10 דקות כל הניתוח, לא מרגישים כלום ואחרי זה אתה מקבל מלא גלידה כי צריך לקרר את הגרון והכאב גרון עובר אחרי כמה שעות
החלמה מהירה
שקדים זה בצים יעני?
אנונימי
החלמה מהירה מלך
אתה באמת אלוף לא להרבה יש כוחות לעבור את הדברים שאתה עובר ❤
הכל יהיה מאחוריך בקרוב אמן
אתה באמת אלוף לא להרבה יש כוחות לעבור את הדברים שאתה עובר ❤
הכל יהיה מאחוריך בקרוב אמן
ניתוח של השקד השלישי שונה מניתוח של השקדים בגרון,
לשקד השלישי לרוב ניגשים מהאף בעזרת סיב אופטי הוא לא נמצא בדיוק בגרון אלא למעלה בתעלות של האף .
בגלל זה ההחלמה שונה וניתוח עשוי להיות אחרת,
בכל מקרה בהצלחה ותרגיש טוב אין לך מה לדאוג הרופאים ידאגו לך וזה לא נחשב למסובך במיוחד
לשקד השלישי לרוב ניגשים מהאף בעזרת סיב אופטי הוא לא נמצא בדיוק בגרון אלא למעלה בתעלות של האף .
בגלל זה ההחלמה שונה וניתוח עשוי להיות אחרת,
בכל מקרה בהצלחה ותרגיש טוב אין לך מה לדאוג הרופאים ידאגו לך וזה לא נחשב למסובך במיוחד
אנונימי
מצטערת לשמוע אהוב, רק בריאות 3>
קודם כל, אם אתה לא רוצה פשוט תגיד לה שנמאס לך מניתוחים ושזה קשה לך ממש.
אבל תקשיב, זה ניתוח באמת יחסית פשוט שלגמרי יכול לעזור לך. עברת כבר 7 ניתוחים הרבה יותר מסובכים, מה זה בשבילך להוציא שקד?
קודם כל, אם אתה לא רוצה פשוט תגיד לה שנמאס לך מניתוחים ושזה קשה לך ממש.
אבל תקשיב, זה ניתוח באמת יחסית פשוט שלגמרי יכול לעזור לך. עברת כבר 7 ניתוחים הרבה יותר מסובכים, מה זה בשבילך להוציא שקד?
בהצלחה ותרגיש טוב תהיה חזק ובעזרת ה' תעבור את זה בקלות אמן
תרגיש טוב,
עצוב לי לשמוע כמה עברת בגיל כזה:(
הניתוח נחשב לקל, אני מבינה את הקושי שלך אבל תחשוב שאמא שלך רוצה שתעבור אותו רק כדי להטיב עימך. בטוח קשה לה לראות אותך סובל.
אני באמת מאחלת לך אחלמה מהירה, תרגיש טוב!
עצוב לי לשמוע כמה עברת בגיל כזה:(
הניתוח נחשב לקל, אני מבינה את הקושי שלך אבל תחשוב שאמא שלך רוצה שתעבור אותו רק כדי להטיב עימך. בטוח קשה לה לראות אותך סובל.
אני באמת מאחלת לך אחלמה מהירה, תרגיש טוב!
תרגיש טוב ❤❤❤
עשיתי את הניתוח הזה לפני בערך שנתיים, אין לך מה לדאוג זה ניתוח ממש קל
כילו יום למחרת כבר יכולתי ללכת לביצפר
זה באמת ניתוח פשוט:)
כילו יום למחרת כבר יכולתי ללכת לביצפר
זה באמת ניתוח פשוט:)
תרגיש טוב!!
אל תוותר!
רק בריאות!
אמן...!!!!
אל תוותר!
רק בריאות!
אמן...!!!!
אל תדאג חמוד גם אחותי עשתה את זה ואחרי כמה דקות היונו בדרך חזרה אם גביע גלידה טעימה כי צריך משהו קר הכול יהיה בסדר
השם ישמור עליך חבר ובהצלחה רבה אתה תבריא
וואו תרגיש טוב
קודם כל בריאות. עכשיו שקד שלישי חשבתי יש רק שתיים
בכל מקרה אמא שלך חייבת להבין שאתה תמות (חס וחלילה) בלי זה ואין מה לדבר כי זה ניתוח חובה
בכל מקרה אמא שלך חייבת להבין שאתה תמות (חס וחלילה) בלי זה ואין מה לדבר כי זה ניתוח חובה
דבר ראשון, מלא מלא מלא בריאות. דבר שני, ניתוח להסרת שקדים זה יחסית קל. אבל אם אתה מרגיש שלא בא לך על זה עכשיו, תוותר.
קודם כל החלמה מהירה
תדבר עם אמא שלך ותשאל אותה עם אפשר לדחות את הניתוח או בכלל לבטל אותו היא תבין שאתה כבר חלש
תדבר עם אמא שלך ותשאל אותה עם אפשר לדחות את הניתוח או בכלל לבטל אותו היא תבין שאתה כבר חלש
רפואה שלמה❤
השם ישמור עליך❤ החלמה מהירה :)
תעבור אותו, תהיה חזק!
רפואה שלמה גיבור 3>
שואל השאלה:
תודה על העידוד שאלתי את הרופא שלי עם אפשר לעשות ביום ראשון והוא אמר שכן
תודה על העידוד שאלתי את הרופא שלי עם אפשר לעשות ביום ראשון והוא אמר שכן
אנונימי
אין לי ממש איך לעזור לך אבל אני אאחל לך החלמה מהירה ושאתה נסיך ובערת השם יהיה טוב❤
רפואה שלמה אח תיהיה חזק
אני ממש רוצה לבוא לבקר אותך ולעשות לך שמח
יופיי, בהצלחה בניתוח :)
רפוא"ש :)
רפוא"ש :)
מחכה כבר שתכתוב שהניתוח הצליח ❤
ואל תשכח, אתה חזק ואלוף, במיוחד אחרי כל מה שעברת...!❤
בהצלחה נשמה❤❤
ואל תשכח, אתה חזק ואלוף, במיוחד אחרי כל מה שעברת...!❤
בהצלחה נשמה❤❤
אח שלי עבר תניתוח הזה ועכשיו הוא סבבה לגמרי
זה ניתוח די קל אז אין מה לדאוג
זה ניתוח די קל אז אין מה לדאוג
תחשבו כמה גבר הוא צריך להיות כדי לעבור את כל זה בגיל 13. רק בריאות אח
זכותך לפחד, טיפש מי שיגיד אחרת.
עממה
אני כן ממליצה לך לעבור את הניתוח.
תזכור שהיא רק רוצה את הטוב ביותר בשבילך.
ואני יכולה רק לדמיין מה עברת, אבל רק העובדה שנפשית שרדת את זה, עושה אותך הבן אדם הכי חזק שפגשתי.
תהיה בריא ❤
עממה
אני כן ממליצה לך לעבור את הניתוח.
תזכור שהיא רק רוצה את הטוב ביותר בשבילך.
ואני יכולה רק לדמיין מה עברת, אבל רק העובדה שנפשית שרדת את זה, עושה אותך הבן אדם הכי חזק שפגשתי.
תהיה בריא ❤
מוזמן תמיד לפנות אליי בפרטי כדאי לפרוק או להעביר זמן (:
אני מבינה אותך, עם כל הטיפולים, האמן לי...
אבל זה לחלוטין לטובתך, ובסוף אתה תנצח את זה.
"ניצחון מתוק מגיע מכמות מרובה של הפסדים מרים"
אבל זה לחלוטין לטובתך, ובסוף אתה תנצח את זה.
"ניצחון מתוק מגיע מכמות מרובה של הפסדים מרים"
בצלחה הכול יהיה טוב חמוד
היי נשמה
תקשיב רגע יודעת שמלא ענו לך כאן ונתנו עצות
אבל מניסיון אישי אני יכולה להמליץ לך על רפלקסולוגיה
שני אחים שלי היו אמורים לעבור את הניתוח
אמא שלי לא רצתה ולקחה אותם לרפלוקסולוגית
אחרי כמהטיפולים היא טיפלה בשקד השלישי ועכשיו הם בסדר גמור
הכל אפשר לטפל בדרך ובצורה טבעית
אל תדאג את הניתוח לא תצטרך לעבור
מאחלת לך רפואה שלמה והחלמה מהירה
תרגיש טוב!!!
תקשיב רגע יודעת שמלא ענו לך כאן ונתנו עצות
אבל מניסיון אישי אני יכולה להמליץ לך על רפלקסולוגיה
שני אחים שלי היו אמורים לעבור את הניתוח
אמא שלי לא רצתה ולקחה אותם לרפלוקסולוגית
אחרי כמהטיפולים היא טיפלה בשקד השלישי ועכשיו הם בסדר גמור
הכל אפשר לטפל בדרך ובצורה טבעית
אל תדאג את הניתוח לא תצטרך לעבור
מאחלת לך רפואה שלמה והחלמה מהירה
תרגיש טוב!!!
החלמה מהירה רק בריאות!❤
תיהי חזק❤❤❤
תיהי חזק❤❤❤
עדיף שתעשה את הניתוח
תרגיש טוב❤
אני גם עברתי ניתוח להסרת שקדים וזה לא כזה נורא אבל אם אתה מרגיש שאתה לא יכול תדבר איתה ותחליטו ביחד ;))
אני גם עברתי ניתוח להסרת שקדים וזה לא כזה נורא אבל אם אתה מרגיש שאתה לא יכול תדבר איתה ותחליטו ביחד ;))
רפואה שלמה אחי
שקדים הם חלק ממערכת הלימפה
הייתי רוצה שתעבור על הפוסט בקישור שהוספתי. תתעלם בבקשה מהגסויות ותתמקד בעיקר. תוכל לגלול לסוף ולתגובות וכבר להבין...
הייתי רוצה שתעבור על הפוסט בקישור שהוספתי. תתעלם בבקשה מהגסויות ותתמקד בעיקר. תוכל לגלול לסוף ולתגובות וכבר להבין...
קישורים מצורפים:
תרגיש טוב אהוב❤❤
דבר ראשון תרגיש טוב, זה ניתוח קל הרבה מאוד אנשים עוברים ניתוח להוצאת/קריטת השקדים , אמא שלך רוצה לעשות מה שבlong ran יראה לך הנכון אבל עכשיו לא וזה נורמאלי, לדעתי אתה צריך להקשיב לה ולעשות את הניתוח בכל זאת אבל זאת רק דעתי
שואל השאלה:
תודה על העידוד
תודה על העידוד
אנונימי
בכיף
בכיף
מוזמן לשלוח לי הודעה יש לי פרוייקט שעוסק בילדים חולים
שמטרתו לתת להם תקווה ושמחה
שמטרתו לתת להם תקווה ושמחה
מוזמן לשלוח לי הודעה יש לי פרוייקט שעוסק בילדים חולים
שמטרתו לתת להם תקווה ושמחה
שמטרתו לתת להם תקווה ושמחה
באותו הנושא: