2 תשובות
שואל השאלה:
אני כיתה ח
אני כיתה ח
אנונימית
לא להרים ידיים,
אגב לפעמים אימון ועבודת יתר עושה את התוצאה ההפוכה, הכל בפרופורציות, תהני מהדרך ואל תסבלי ממנה, סבל בדרך למטרה זה לא בהכרח משתלם
אגב לפעמים אימון ועבודת יתר עושה את התוצאה ההפוכה, הכל בפרופורציות, תהני מהדרך ואל תסבלי ממנה, סבל בדרך למטרה זה לא בהכרח משתלם
באותו הנושא: