2 תשובות
המלח מגביר טמפרטורה, זה כמו שעושים את השיטה הזאת עם הגלידה ששמים את השמנת והמרכיבים בשקית ואז בשקית חיצונית שמים קרח והרבה מלח כדי שזה יהיה עוד יותר קר
אנונימית
תנשרי