4 תשובות
אותו סרט כמוך
אהובה שלי, תוכלי לפנות אליי בפרטי?
אני כאן בשביל לעזור לך, דברי איתי
אני כאן בשביל לעזור לך, דברי איתי
היי , הכל תקופות זה בסדר תנסי לפנות להורים או חברים ואת תאהבי את עצמך עם הזמן ואל תתביישי לפנות עליי אני מבינה מה את עוברת הייתי שם ואפילו זה לפעמים חוזר עליי גם יש לי מלא עצות שיעזרו לך פשוט תפני עליי בפרטי אני מחוברת
היי אנונימית, אני יובל, מתנדבת בעלם דיגיטל שזו תוכנית שמלווה נוער וצעירים ברשת. אני מזמינה אותך לשתף אותי על הימים שאת עוברת. מה גורם לך לשנוא את עצמך ואת החיים שלך? כמה זמן את מרגישה ככה?. את יכולה לפנות באופן אנונימי אם זה מרגיש לך יותר נוח. את יכולה לפנות בצ'אט בסטיפס, באינסטגרם nayedet.digital, בטיקטוק או באימייל [email protected].
מחכה לשמוע ממך, יובל.
מחכה לשמוע ממך, יובל.
באותו הנושא: