4 תשובות
יש איזה סרט לא זוכרת איזה שאומרים "הלילה בשלוש תהרוג אותה!"
אנונימית
שואל השאלה:
אימה באמיטוויל אולי? חחח
גם שם קרה משהו דומה
חחח יש מצב
אנונימית
שעת השטן שהיא שלוש לפנות בוקר נחשבת משמעותית בגלל שזאת השעה ההפוכה למוות של ישו, ישו נצלב בשעה 21:00 בערב והחושך כיסה את כל הארץ משעות הצהריים ועד מותו של ישו בשעה 15:00 בצהריים, לכן 3:00 לפנות בוקר מסומנת כשעת השטן כי הזמן הופך ללעג לישו בדומה להפניית צלב הפוך שנראה בדר"כ בסרטי אימה ובנוסף המספר 3 נחשב קדוש בנצרות בגלל השילוש הקדוש של האב , הבן ורוח הקודש.