10 תשובות
אם אני לא טועה, בית קברות לחיות
שואל השאלה:
לא זה רק לא זה ראיתי את המצויר וזה טראומה רצינית
אנונימית
אני שונאת סרטי אימה אז קשה לי להמליץ לך חחח.
הרימייק של בית קברות לחיות לא כזה מפחיד (יחסית אליי)
אני לא חושבת שיש סרטים כאלה אבל בתור אחת שגם מפחדת מדם ראיתי
הלוואין
מת או חובה
וזה לא סרטים שהיה בהם מלא דם. אולי ממש בקטנה.
מזל טוב נראלי וגם הילד נראלי אני לא בטוחה
בit יש מלא דם^
הסרט הראשון לפחות מלא בדם והוא יותר מגעיל ממפחיד.
רק אל תראי it 2
הליצן מוציא לילדה את הראש
יום שלם לא אכלתי בגלל זה
אנונימית
אוי אין הרבה. מת או חובה אולי אבל לא ממש אהבתי והפרצופים שם מטרידים אפילו יותר מדם. מזל טוב יותר קומדיית אימה וכמו שהמליצו יש סרט בשם הילד שלא ראיתי אבל כן ראיתי את הטריילר והפחיד
הילד זה סרט טוב עם סוף טוב