16 תשובות
כן
שואל השאלה:
חחח כן גם אני בוכה מכל דבר
אנונימית
אני בת אבל אני חושבת שאני חמודה שאני בוכה אז...
בכלל לא
הוו מרככו ווס ס, הנה זה שמה אריה!! הצילו! !!! !
זה מושך בעיניי
לרוב אני לא בוכה הרבה מסרטים אבל זה נחמד שחברה שלך בוכה(בסרטים כמובן) כי זה ממש חמוד ומושך.
אנונימי
יו
כן
כן כי גם אני בוכה בסרטים
אנונימי
אני בוכה מכל דבר קטן, אמאלה אריאל:(((((
אנונימית
כן!
אנונימי
לא כל כך...
אנונימי
אני בוכה מסרטים כל הזמןן
אוקיי, להתחיל לבכות מסרטים
לא מה את בת חמש
KMP
אממ לצערי אני , אני לא יודעת אם זה חמוד אני לא ממש רואה את חברות שלי בוכות מסרטים...